2023-01-16

Ekologiczne karty paliwowe MOYA ze złotym Laurem Konsumenta

W prestiżowym plebiscycie Laur Konsumenta 2023 klienci docenili markę MOYA i jej ekologiczne karty paliwowe. Karty MOYA firma zostały wykonane z materiału pochodzącego z recyclingu, wzbogaconego o dodatek przyspieszający ich biodegradację. Na to innowacyjne rozwiązanie oddano aż 42% głosów w kategorii „ekologiczne strategie w biznesie (rynek paliw)”. 

Karty paliwowe to jedno z wielu ekologicznych rozwiązań wprowadzanych przez sieć paliw MOYA. Firma skupia się na wyzwaniach, jakie stoją przed całą branżą paliwową, czyli transformacji energetycznej i zwiększaniem udziału w miksie energetycznym odnawialnych źródeł energii. Jednym ze strategicznych celów firmy Anwim, właściciela marki MOYA, jest także maksymalne obniżenie śladu węglowego produkowanego przez stacje. Wybrane stacje wyposażane są m.in. w ekologiczne źródła ogrzewania, jak pompy ciepła, energooszczędne systemy oświetlenia czy panele fotowoltaiczne. 

Ekologiczne karty paliwowe zostały wykonane z materiału pochodzącego z recyklingu. Co więcej, dodatek, który został użyty w produkcji tego materiału, przyspiesza ich biodegradację. Proces biodegradacji materiału, z którego zostały wyprodukowane karty, zachodzi w środowiskach bogatych w mikroby, takich jak biologicznie aktywne składowiska odpadów. Materiał przyciąga mikroby do produktu, pozwalając im kolonizować swoją powierzchnię. Gdy bakterie założą kolonię, wydzielają kwasy rozkładające łańcuch polimeru. Drobnoustroje wykorzystują szkielet węglowy łańcucha polimerowego jako źródło energii i traktują tworzywo jako pożywienie. 

Konsumenci nagrodzili ekologiczne karty paliwowe MOYA złotym Laurem Konsumenta – aż 42% głosów w kategorii „ekologiczne strategie w biznesie (rynek paliw)” oddano na to innowacyjne rozwiązanie. 

Plebiscyt Laur Konsumenta organizowany jest od 2004 roku przez redakcję „Stron Biznesu”, dodatku ukazującego się w Dzienniku Gazecie Prawnej. Jest jednym z pierwszych i jednocześnie najbardziej prestiżowych certyfikatów konsumenckich w Polsce i opiera się na zbiorowej rekomendacji konsumentów i klientów. Jest odzwierciedleniem tego, jak konsumenci postrzegają produkt lub firmę w kontekście jakości i innowacyjności. 

Ostatnie Aktualności

29.03.2024

Mega promocje z okazji otwarcia nowej stacji MOYA w Chorzowie

W Chorzowie przy ul. 3 Maja 179 została otwarta nowa stacja paliw popularnej sieci MOYA. Obiekt oferuje benzynę PB95, olej napędowy ON i uszlachetniony ON MOYA Power, LPG oraz płyn AdBlue....
26.03.2024

Złoty Laur Konsumenta dla sieci MOYA

Sieć stacji paliw MOYA ponownie zyskała uznanie klientów w prestiżowym plebiscycie konsumenckim. Tytułem Złoty Laur Konsumenta została uhonorowana karta paliwowa MOYA firma. Nagroda jest...
2024-03-20

Sieć MOYA z dwoma nowymi stacjami paliw w Małopolsce

W województwie małopolskim sieć MOYA otworzyła dziś aż dwie nowe stacje. Oba punkty działają w modelu franczyzowym i mają jednego właściciela. Stacje oferują wysokiej jakości paliwo,...
2024-03-15

MOYA wspiera 18. Nationale-Nederlanden Półmaraton Warszawski i zaprasza do strefy relaksu

Sieć stacji paliw MOYA po raz kolejny angażuje się w inicjatywy Fundacji „Maraton Warszawski”. Marka wesprze 18. Nationale-Nederlanden Półmaraton Warszawski, a uczestnicy biegu będą mogli...
2024-03-14

Nowa stacja paliw MOYA w województwie warmińsko-mazurskim

Sieć stacji paliw MOYA kontynuuje dynamiczny rozwój, ogłaszając otwarcie nowej stacji paliw w województwie warmińsko-mazurskim. Punkt w niebiesko-czerwonych barwach oferuje wysokiej jakości...
2024-03-11

Sieć MOYA partnerem logistycznym Operacji Czysta Rzeka

Ruszyła Operacja Czysta Rzeka, największa w Polsce akcja sprzątania rzek oraz ich okolic. Inicjatywa jednoczy wokół słusznej idei - zachowania czystej przyrody dla przyszłych pokoleń. Sieć...