Zaangażowanie MOYA w sporty motorowe jest elementem spójnej strategii budowania marki bliskiej kierowcom i dynamicznie rozwijającym się segmentom rynku. Partnerstwo z Gosią Prus to kolejny krok w kierunku wspierania osób, które z determinacją realizują swoje cele i konsekwentnie rozwijają kompetencje w świecie motoryzacji – niezależnie od stereotypów i barier.
Gosia Prus aktywnie działa w wielu obszarach związanych z motoryzacją. Współpracuje jako instruktorka bezpiecznej jazdy z kilkoma ośrodkami szkoleniowymi oraz bierze udział w produkcjach filmowych jako kierowczyni-dublerka. Jej profesjonalizm, doświadczenie i szerokie kompetencje są przykładem nowoczesnego podejścia do sportu i biznesu.
W nadchodzącym sezonie Gosia wraz ze swoim pilotem Marcinem Lisickim wystartują w pełnym cyklu Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski, a także w rundzie ERC- legendarnym Rajdzie Barum w klasie Rally4, prowadząc Forda Fiestę RALLY4 – samochód o mocy 210 KM z turbodoładowanym silnikiem EcoBoost i napędem na przednią oś. Zastosowane rozwiązania techniczne zapewniają nie tylko wysoką dynamikę jazdy i precyzyjne prowadzenie, ale także bezpieczeństwo w warunkach ekstremalnej eksploatacji. Tego typu samochody stanowią standard w międzynarodowych zawodach klasy Rally4, będąc jednocześnie idealnym wyborem dla zawodników rozwijających swoje umiejętności w profesjonalnym motorsporcie.
„Motoryzacja jest naturalnie wpisana w charakter naszej działalności. Można powiedzieć, że energia tej branży napędza nas każdego dnia. Wspierając Gosię Prus, wspieramy utalentowaną zawodniczkę, ale też wartości, które są nam bliskie, czyli odwagę, profesjonalizm i przełamywanie barier. Zależy nam, by kobiety miały coraz silniejszy głos w świecie motorsportu i motoryzacji, bo wiemy, jak wielki potencjał i siła w nich drzemie.” - powiedziała Monika Ziemba, Marketing i PR Manager w spółce Anwim.
Gosia Prus jako ambasadorka marki promuje obecnie MOYA w ramach cyklicznych formatów publikowanych w mediach społecznościowych pod nazwą „MOYA Jazda” i „Wrzuć na luz”. Jej obecność wspiera działania edukacyjne i wizerunkowe sieci, dostarczając kierowcom wartościowych treści w przystępnej formie.
W ramach cyklu „MOYA jazda” Gosia dzieli się poradami dotyczącymi bezpieczeństwa na drodze, kultury jazdy oraz świadomego zachowania w różnych warunkach drogowych. Materiały te mają na celu zwiększenie świadomości kierowców i promowanie odpowiedzialnych postaw za kierownicą.
Równolegle prowadzi format „Wrzuć na luz”, w którym w lekkiej formie przybliża ciekawostki ze świata motoryzacji, technologii i podróży. To przestrzeń, w której edukacja spotyka się z rozrywką – idealna do budowania relacji z szeroką grupą odbiorców.
„Współpraca z marką MOYA ma dla mnie szczególne znaczenie. To firma, która zauważa i wspiera zaangażowanie kobiet w motorsporcie oraz docenia profesjonalizm w każdej formie. Wierzę, że wspólnie możemy promować wartości związane z bezpieczeństwem, odpowiedzialnością i motoryzacyjną pasją” - podkreśla Gosia Prus.